رورا : در مورد مسی تیتو تصمیم خواهد گرفت
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥
رورا : در مورد مسی تیتو تصمیم خواهد گرفت

رورا : در مورد مسی تیتو تصمیم خواهد گرفت

 
 

طرفداری - آبي و اناري ها در حال حاضر با 13 امتياز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لاليگا قرار دارند و مي توانند اين فصل چهارمين قهرماني شان در پنج سال اخير را جشن بگيرند.

طبق اعلام فوتبال اسپانیا، شاگردان ويلانووا سه شنبه شب پيش رو در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان ميهمان بايرن مونيخ خواهند بود اما رورا قهرماني در لاليگا را اولويت تيمش دانست.

او در آستانه ديدار مقابل لوانته، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" براي ما، قهرماني در لاليگا مهمترين مسئله است. اگر ما در ليگ به قهرماني برسيم و فقط همين جام را در اين فصل داشته باشيم، فکر مي کنم بسيار خوشحال خواهيم شد.

بارسا براي قهرماني دوباره در لاليگا تنها به 9 امتياز ديگر نياز دارد؛ اين چهارمين قهرماني آنها در 5 فصل اخير خواهد بود.

تيم لحظات بسيار دشواري را پشت سر گذاشت. ما مصدومان زيادي داشتيم و ما تلاش کرديم تا اين مشکلات را پشت سر بگذاريم تا همچنان ثبات مان را حفظ کنيم.

ما به 9 امتياز ديگر براي قهرماني نياز داريم و تلاش مي کنيم تا هر چه زودتر به اين هدف برسيم."

مهمترين دغدغه آبي و اناري ها براي سفر به مونيخ، مصدوميت مدافعان تيم است و رورا تاييد کرد که پويول و ماسچرانو تنها مي توانند در ديدار برگشت حضور پيدا کنند.

" پويول و ماسچرانو اين شانس را دارند که در ديدار برگشت مقابل بايرن به ميدان بروند."

او همچنين در مورد شرايط ليونل مسي گفت:" همه ما مي دانيم که مسي چه بازيکن خوبي است. او هميشه دوست دارد بازي کند و در تيم حضور داشته باشد. او به سختي تلاش مي کند تا بار ديگر شرايط بازي کردن را پيدا کند. بايد فردا ببينيم شرايط او چگونه خواهد بود و تيتو چه تصميمي خواهد گرفت."

ستاره آرژانتيني به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ در ديدار مقابل پاري سن ژرمن، دو ديدار اخير بارسا در لاليگا را از دست داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, | 22:23 | nika messi |